sobota, 11 sierpnia 2012

Urlop,urlop i po urlopie....

Wszystko co dobre szybko się kończy. I to prawda. Właśnie wróciliśmy z długo wyczekiwanego urlopu. Pod koniec lipca wybraliśmy się rodzinką nad nasze morze. Pogoda była w kratkę, jednak z przewagą słońca. Dobrze odpocząć trochę z dala od domu (z naciskiem na trochę) telewizora, komputera...takiego dnia codziennego. Tym bardziej, że przed urlopem mieliśmy remont łazienki. O zgrozo! O tym jednak później, zostało jeszcze trochę w niej do zrobienia. Teraz obejrzyjcie kilka  fotek , a ja zmykam pucować łazienkę :). Pozdrawiam wszystkich serdecznie!












23 komentarze:

  1. zdjęcia zachodu slońca są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Nie przepracuj się w tych porządkach:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga nareszcie jesteś....już zaczynałam sie martwić:)) Piekne miejsce nad morzem znalazłaś, napisz gdzie byłaś dokładnie:)) CZekam z niecierpliwością na zdjęcia wyremontowanej łazienki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Hymm, nasze morze tam zawsze pogoda jest dziwna. Trudno jest trafić na letnią pogodę raczej jest zimowa.
    Pracuj pomału- po takim wypoczynku .

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że nie zrezygnowałaś z urlopu na rzecz remontu, bo w PL tak jest- jak wakacje to musi być remont hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne to morze...zazdroszczę wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urlop widze bardzo udany, ja dawno nie bylam nad naszym morzem ale za to czesto odwiedzam holendersie :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam zazdroszczę wakacji nad morzem. I pogoda dopisała jak widać. Dawno nie byłam nad polskim.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, szczególnie te ostatnie, morza polskiego dawno nie widziałam, więc tym bardziej zazdroszczę urlopu

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś jednak w naszym morzu jest, zawsze tam pięknie i choć czasem zimno i wietrznie, chętnie się wraca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia :) Polskie morze choc troszke ;) zimne to i tak jest cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia z wakacji., szkoda tylko ze już się pomału kończą. Masz piękny ogród i dużo ciekawych roślin. Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do mojego Zacisza. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę się spóźniłam, ale gratuluję rocznicy!
    Wszystkiego najlepszego Wam życzę :)

    Zdjęcia świetne. Nie miałam jeszcze okazji być nad polskim morzem, ale widzę, że jest ślicznie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że urlop się udał, nad polskim morzem zawsze pogoda w kratkę, z tym się trzeba liczyć ale to też ma swoje uroki:)
    Dziękuję za odwiedziny, pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia śliczne to i pewne urlop udany :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nasze morze- nie przeszkadzają mi tłumy- lubię poobserwować ludzi...,a jak pragnę ciszy znam miejsca, gdzie na plaży jestem tylko ja i szum morza. Niestety, w tym roku nie byłam!
    Dzieciaczki na pewno były zadowolone z wycieczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, mnie tu zabraknąć nie może, bo i ja kocham morze polskie, choć jednak góry bardziej, no ale wiadoma sprawa, wszak góralkę ciągnie zawsze do domu;-) Piękne zdjęcia, fajne te wasze dzieciaki:-) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:-) Pozdrowienia i uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale jakie piekne wspomnienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguś, dobrze, że pogodę mieliście lepszą niż my :):)Daj już spokój z tym pucowaniem, teraz chwila tylko dla Ciebie ;) :)

    OdpowiedzUsuń